معرفی بزرگترین فرودگاه های جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 132
:: بازدید ماه : 1248
:: بازدید سال : 41157
:: بازدید کلی : 227450

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس شوک

معرفی بزرگترین فرودگاه های جهان
دو شنبه 2 دی 1398 ساعت | بازدید : 5746 | نوشته ‌شده به دست ولی غلامی | ( نظرات )

معرفی بزرگترین فرودگاه های جهان + عکس

 

فرودگاه پیشرفته و مدرن یکی از بخش های مهم جذب توریست و جلب رضایت مشتری می باشد، به همین خاطر فرودگاه های سراسر جهان از جنبه های مختلف در رقابت می باشند. اما در این مقاله تنها قصد بررسی بزرگترین فرودگاه های جهان را داریم.

تمام مواردی که مربوط به هواپیما و سفرهای هوایی است روزانه درحال پیشرفت‎های چشمگیر و قابل توجهی در سراسر جهان می باشد. چرا که این صنعت جدا از این که یکی از پول سازترین صنایع در جهان می‎باشد گره مستقیم با ارتباطات خورده است و قسمت اعظمی از موفقیت تمامی کشوهای بزرگ و مطرح جهان با ارتباطات جهانی به دست آمده است.

فرودگاه هم بخشی از صنعت هواپیمایی است که در واقع بدون وجود آن این صنعت کاملاً لنگ می‎ماند.

امروزه فرودگاه‎های بی‎نظیری در کشورهای مختلف دنیا طراحی و ساخته شده است که دیدن هر کدام از آنها ممکن است شما را شگفت زده کند. هر کدام از فرودگاه‎های مطرح جهان به خاطر یکی از ویژگی‎هایشان است که مشهور شده‎اند. این قسمت از سایت آژانس هواپیمایی طاهاگشت را به معرفی بزرگترین فرودگاههای جهان اختصاص داده ایم.

فرودگاه آتلانتا


 

این فرودگاه در ایالت جورجیای آمریکا در 11 کیلومتری شهر آتلانتا قرار دارد. و به‎عنوان یکی از پر رفت ‎و آمدترین و همچنین بزرگترین فرودگاه‎ های جهان به ‎حساب می آید.

جالب است بدانید روزانه حدود 260 هزار نفر در این فرودگاه جابه جا می شوند که بیشتر این تعداد مربوط به پروازهای داخلی می‎باشد.

همچنین شرکت‎های هواپیمایی زیادی چه در زمینه مسافربری و چه در زمینه باربری با این فرودگاه کار می کنند. باید گفت فرودگاه آتلانتا بزرگترین مرکز ارتباطی در آمریکای شمالی به حساب می آید.

فروش بلیط هواپیما تمامی پروازهایی که در این فرودگاه به زمین می نشینند، مزیت بسیار بزرگی برای ایرلاین ها محسوب می شود.

فرودگاه بین المللی دبی

 

مساحتی بالغ بر ۲٬۹۰۰ هکتار در شهرک الفرهود یکی از بزرگ‎ترین و البته پر رفت‎ و آمدترین فرودگاه‎های دنیا به حساب می آید.

 این فرودگاه 3 ترمینال دارد که مجموعا 75 میلیون مسافر در آنها جا می شوند.

جالب است بدانید ترمینال شماره 3 این فرودگاه دومین سازه بزرگ در جهان از نظر مساحت به شماره می‎رود. در هر هفته بیش از  8هزار پرواز به 270 مقصد در جهان از این فرودگاه انجام می شود.

بلیط هواپیما دبی خود را از هر کدام از ایرلاین های موجود در این خط هوایی خریداری کنید، در نهایت در این فرودگاه از هواپیما پیاده خواهند شد.

فرودگاه بین المللی شیکاگو

 

این فرودگاه بین المللی در ایالت الینوی در 27 کیلومتری ایالت شیکاگو قرار گرفته است. فرودگاه شیکاگو را پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان از لحاظ تعداد پروازها می‎دانند. این فرودگاه همچنین دومین مرکز بزرگ هواپیمایی در آمریکا می‎باشد.

در سال 2017 این فرودگاه به عنوان چهارمین فرودگاه بزرگ در جهان شناخته شد. جالب است بدانید این فرودگاه یکی از بهترین و با کیفیت ترین و همچنین محبوب ترین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا می‎باشد و خدمات عالی و بی نقصی را به مسافران خود ارائه می‎دهد.

فرودگاه بین المللی توکیو

 

فرودگاه بین‎المللی توکیو که آن را با ‎عنوان فرودگاه هاندا نیز می‎شناسند؛ از فرودگاه های اصلی در توکیو و ژاپن است.

این فرودگاه در سال 2016 توانست 75 میلیون مسافر را جابه ‎جا کند و به همین دلیل لقب سومین فرودگاه شلوغ در آسیا را به خود اختصاص داد. در جهان نیز این فرودگاه رتبه چهارم و پنجم از نظر پر رفت ‎و آمد بودن را به خود اختصاص داده است.

فرودگاه بین‎المللی هاندا 3 ترمینال دارد که ترمینال اول آن به عنوان بزرگ‎ترین پایانه به حساب می‎آید و داخل آن امکاناتی همچون مغازه، رستوران، کافه و ... وجود دارد.

فرودگاه بین المللی پکن

 

پکن نیز دارای یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان می باشد. در واقع این فرودگاه یکی از بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه های آسیا و جهان می باشد که فقط حدود 95 میلیون نفر در سال در نقطه دوم این فرودگاه جابه جا می شوند.

بیشترین پیشرفت های فرودگاه بین المللی پکن مربوط به دهه اخیر بوده و اقتصاددانان معتقدند این فرودگاه در آینده نزدیک به پیشرفت های بسیاری دست پیدا خواهد کرد.

جالب است بدانید فرودگاه بین المللی پکن قطب اصلی شرکت هواپیمایی ایر چاینا می باشد.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس

 

لس آنجلس پرجمعیت ترین شهر ایالات متحده آمریکا می باشد. این شهر بزرگ و پیشرفته با 3.9 میلیون نفر جمعیت سالانه میزبان میلیون ها مسافر از سراسر جهان است.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس یکی دیگر از فرودگاه های بزرگ جهان است که باز هم از ایالات متحده آمریکا می باشد.

این فرودگاه از نظر شلوغ ‎ترین فرودگاه های جهان رتبه پنجم را دارد و دومین فرودگاه بزرگ در ایالات متحده آمریکا به‎حساب می آید.

یکی از ویژگی های این فرودگاه وجود یک ترمینال اختصاصی برای سلبریتی‎ها و افراد مشهور که در لس انجلس و هالیوود زندگی می کنند، می باشد تا بتوانند بدون مزاحم و پاپاراتزی‎ها از فرودگاه استفاده کنند.

این ترمینال خصوصی اشتراکی است و افراد مشهور برای اشتراک این ترمینال سالانه 7هزار و 500 دلار می پردازند.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: